среда, 17 мая 2017 г.

Ավատտատիրություն

Միջնադարյան հասարակությունը հայտնի է ավատատիրական անունով: Մասնավոր հողային կալվածքը կոչվում էր ավատ:Այդ հողային կալվածքը համարվում էր կալվածատիրական հողատիրություն: Հարկեր վճարողները մեծ ընտանիքներն էին, այսինքն գյուղական համայնքի գյուղացինեը: Այդ մեծ ընտանիքները կազմում էին երթ: Հարկերը գանձում էին հիմնականում բնամթերքով: Ամենախոշոր բնատերը թագավորն էր, իրենից հետո Բդեշները: Բդեշները սահմանապաշտ նախարարները: Նաև խոշոր բնատերներ էին գործակալները այսինքն բարձր պաշտոն ունեցողները: Հողատիրության ձևերն էին հայրենական կամ հայրենիք հողը, այս հողը ժառանգական էր, անցնում էր հորից որդուն: Մյուս հողատիրության ձև կոչվում էր պարգեվական, այս հողը ստանում էին հիմնականում զինվորական ծառայության դիմաց: Երրորդը`գանձագին, այս հողը առք ու վաճառքի հողն էր: Չորրորդ դարում Տրդատ երրորդ մեծը եկեղեցում հողեր տվեց և առաջացավ նոր հողատիրության ձև, որը կոչվում է Վանքապատկան ձև:
 ա) Համատիրության ձևերը
 բ) Հասարակության դասերը գ) աստիճանակարգություն
Պետական կառավարման համակարգը: ա) Թագավորը և արքունի գործակալությունները բ) բանակը
  1. Քրիստոնեության ընդունումը որպես պետական ընդունումը ա) ՏրդատերրորդՏրդատերրորդ ևև Գրիգոր Լուսավորիչ բ) Քրիստոնեության
Քրիստոնեությունը ուսմունք է մեկ Աստծո մասին`Հիսուս Քրիստոսի հոր մասին: Քրիստոնեությունը Հայաստան է թափանցել դեռևս 1դարում`Հիսուսի աշակերտներ, Բարդո : Հայերի առաջին Կաթողիկոսը եղել է ազգությամբ պարթև,մինչև քրիստոնեության ընդունումը Տրդատ երրորդը հալածել է քրիստոնյաններին, օրինակ`Գրիգորին 13տարի բանտարկել է Խոր վիրապում: Տրդատը սպանել է քրիստոնյա կույսերին: Դրանից հետո Տրդատը հիվանդանում է: Տրդատի քույրը`Խոսրովադուխտ թագուհին, երազ է տեսնում, որ միայն կարող է Գրիգորը բուժել Տրդատին:
Տրդատ Երրորդը բուժվեց և Գրիգորին Վաղարշապատում ճանաչեցին հայոց կաթողիկոս: Դրանից հետո Գրիգորը մեկնեց Կապադովկիա որտեղ տեղի ունեցավ ժողով եւ Գրիգորին Կապադովկիա մայրաքաղաք Մաժակ Կեսարիաում ճանաչեցին Հայոց Եպիսկոպոս: Դրանից հետո Գրիգորը վերադարձավ Հայաստան Խոսրովդուխտը, և բոլոր ժողովուրդը Նպատ լեռան ստորոտում Բագավանում դիմավորեցին Գրիգորին որպես հայոց կաթողիկոս: 301-թվին այսպիսով Գրիգոր Լուսավորչի և Տրդատ երրորդի հրամանով ընդունվեց քրիստոնեությունը որպես պետական կրոն: Արածանի գետում Գրիգոր Լուսավորիչը մկրտվեց հայ ժողովրդին: 303թվականին կառուցվեց Էջմիածինը: Գրիգոր Լուսավորիչը կառուցել է Արցախի Ապարաս: Տարոնում կառուցել են Սուրբ Կարապետ եկեղեցին Քարքի լեռան: Քրիստոնեությունը ազգային պահպանեց հայ ժողովորդի սեփական դիմագիծը և ոչ միայն այլ եկեղեցի կազմակերպեց հայ ժողովրդի ազգային և ա

Комментариев нет:

Отправить комментарий