Մարտի 13-19
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
499թ.-ին Եգիպտոսում կայանում էր իմաստունների մրցույթ: Աշխարհի տարբեր մասերից եկել էին մասնակցելու և նայելու մրցույթը: Այնտեղ կար նաև հայ, ում անունն էր Դավիթ: Մրցույթի ընթացքում Օլիմպադանոսը կանչում էր իմաստուններին և հարցեր ալիս: Հերթը հասավ Դավիթին: Օլիմպադանոսը հարցրեց.
-Ի՞նչն է հավերժական
-Ժամանակը այն չունի սկիզբ և վերջ, ոչ ոք չի կարող կանգնեցնել այն, նա անվերջ հոսում է առանց կանգնելու:
-Ի՞նչն է տիեզերքում հավերժական, հարցրեց նա կրկին
-Կրկին ժամանակը:
-Որն է երկարակեցության մեծ գաղտնիքը:
-Քչակերությունը, ոչ թե պետք է ապրել ուտելու համար այլ ապրել ուտելու համար:
-Այն որ առաքելությունը է որ մարդուն մոտեցնում է Աստծուն, հարցրեց Օլիմպադանոսը
-Աստծո նման սիրել աշխարհն ու մարդկանց, կյանքում առաջնորդվել Աստվածաշնչի ոսկե օրենքով, այն ամենը, որ ցանկանում եք, որ մարդիկ անեն ձեզ համար, դուք արեք նրանց համար:
-Ինչն է ամենից արագ թռչում:
-Միտք այն կարող է կտրել հեռավոր աշխարհ ներ մեկ վայրկյանի ընթացքում:
-Ով է ամենաիմաստունը:
-Բնությունը:
Հարց ու պատասխանը ավարտվեց, լռություն էր, հետո լսվեց բարձր ծափահարություններ: Օլիմպադանոսը ասաց.
-Մենք որոշեցինք, հաղթանակի արժանի է Դավիթը, Դավիթ անհաղթը:
Երկու օր անց Դավիթը պետք է արդեն գնար Հայաստան: Օլիմպադանոսը ասաց.
-Հայաստանում մարդիկ քեզ չեն հասկացա, կնախանձեն, կհալածեն, զգույշ եղիր, քեզ բարի ճանապարհ:
Դավիթը երկար պայքարեց իր հայրենիքում, սակայն չդիմանալով հալածանքներին, նա քաշվեց Հաղպատի վանք: Այնտեղ նա իր մտքերը հանձնեց մագաղաթին: Նա մահացավ այնտեղ և տղամարդիկ հալածված մի մարդու հողին հանձնեցին: Նրան թաղեցին ծիրանենու տակ: Միայն հարյուր տարի անց, իմանալով Դավիթի իմաստության մասին նրան տեղափոխեցին:
Գրականություն. «Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ
Ծանոթանալ«Չարենց» կայքէջին և «Եղիշե Չարենց» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, բանավոր ներկայացնել դասարանում:
Չարենցյան ընթերցումներ
Անգիր բանաստեղծություն «Ես իմ անուշ Հայաստանի»
Անգիր հատվածներ «Տաղ անձնական»-ից, «Էմալե պրոֆիլը Ձեր» և «Տաղարան» շարքերից
Լրացուցիչ փաթեթ. Մահվան տեսիլ. փաստավավերագրական ֆիլմը նայիր և գրավոր վերապատմիր:
«Մահվան տեսիլ» պոեմում Չարենցը պատկերել է հայ ժողովրդի ազգային ազատագրական պայքարի ուղին: Պոեմը գրվել է 1933 թ. և ներառված է « Գիրք ճանապարհի » ժողովածուում: Իր բնույթով պոեմը խորհրդածական երկ է: Պոեմի սկզբում պարզ է դառնում, որ Չարենցը իրեն ուղեկից է ընտրում Վերածննդի դարաշրջանի իտալացի բանաստեղծ Դանթեին:Բանաստեղծը և իր ուղեկիցը ձեռք ձեռքի բռնած մտնում են դժոխային մի անտառ, որտեղից լսվում է հառաչ, հեկեկանք, իսկ վերից «գունատ մի մահիկ» մահ ու սարսափ է տարածում իր լույսով: Այդ մահիկը խորհրդանշում է Օսմանյան պետության զինանշանը:
Մարտի 6-12
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ
Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի բովանդակությունը, գաղափարը
Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմը, գաղափար պոեմի մասին, տեսակները
Արտասանել Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի նախերգանքը
Թումանյանի քառյակները, գաղափար քառյակի մասին
Անգիր ասել երկու քառյակ
Մարտի 1-5
Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 170, 171, 172, 173, 174, 175
«Փոխադրում ենք» նախագիծ
Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ
Թումանյանի «Հայրենիքիս հետ» բանաստեղծությունը
Թումանյանի «Փարվանա» բալլադի բովանդակությունը, գաղափարը. գաղափար բալլադի մասին
Թումանյանի «Փարվանա» բալլադը, արտասանել վերջին հատվածը
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
499թ.-ին Եգիպտոսում կայանում էր իմաստունների մրցույթ: Աշխարհի տարբեր մասերից եկել էին մասնակցելու և նայելու մրցույթը: Այնտեղ կար նաև հայ, ում անունն էր Դավիթ: Մրցույթի ընթացքում Օլիմպադանոսը կանչում էր իմաստուններին և հարցեր ալիս: Հերթը հասավ Դավիթին: Օլիմպադանոսը հարցրեց.
-Ի՞նչն է հավերժական
-Ժամանակը այն չունի սկիզբ և վերջ, ոչ ոք չի կարող կանգնեցնել այն, նա անվերջ հոսում է առանց կանգնելու:
-Ի՞նչն է տիեզերքում հավերժական, հարցրեց նա կրկին
-Կրկին ժամանակը:
-Որն է երկարակեցության մեծ գաղտնիքը:
-Քչակերությունը, ոչ թե պետք է ապրել ուտելու համար այլ ապրել ուտելու համար:
-Այն որ առաքելությունը է որ մարդուն մոտեցնում է Աստծուն, հարցրեց Օլիմպադանոսը
-Աստծո նման սիրել աշխարհն ու մարդկանց, կյանքում առաջնորդվել Աստվածաշնչի ոսկե օրենքով, այն ամենը, որ ցանկանում եք, որ մարդիկ անեն ձեզ համար, դուք արեք նրանց համար:
-Ինչն է ամենից արագ թռչում:
-Միտք այն կարող է կտրել հեռավոր աշխարհ ներ մեկ վայրկյանի ընթացքում:
-Ով է ամենաիմաստունը:
-Բնությունը:
Հարց ու պատասխանը ավարտվեց, լռություն էր, հետո լսվեց բարձր ծափահարություններ: Օլիմպադանոսը ասաց.
-Մենք որոշեցինք, հաղթանակի արժանի է Դավիթը, Դավիթ անհաղթը:
Երկու օր անց Դավիթը պետք է արդեն գնար Հայաստան: Օլիմպադանոսը ասաց.
-Հայաստանում մարդիկ քեզ չեն հասկացա, կնախանձեն, կհալածեն, զգույշ եղիր, քեզ բարի ճանապարհ:
Դավիթը երկար պայքարեց իր հայրենիքում, սակայն չդիմանալով հալածանքներին, նա քաշվեց Հաղպատի վանք: Այնտեղ նա իր մտքերը հանձնեց մագաղաթին: Նա մահացավ այնտեղ և տղամարդիկ հալածված մի մարդու հողին հանձնեցին: Նրան թաղեցին ծիրանենու տակ: Միայն հարյուր տարի անց, իմանալով Դավիթի իմաստության մասին նրան տեղափոխեցին:
Գրականություն. «Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ
Ծանոթանալ«Չարենց» կայքէջին և «Եղիշե Չարենց» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, բանավոր ներկայացնել դասարանում:
Չարենցյան ընթերցումներ
Անգիր բանաստեղծություն «Ես իմ անուշ Հայաստանի»
Անգիր հատվածներ «Տաղ անձնական»-ից, «Էմալե պրոֆիլը Ձեր» և «Տաղարան» շարքերից
Լրացուցիչ փաթեթ. Մահվան տեսիլ. փաստավավերագրական ֆիլմը նայիր և գրավոր վերապատմիր:
«Մահվան տեսիլ» պոեմում Չարենցը պատկերել է հայ ժողովրդի ազգային ազատագրական պայքարի ուղին: Պոեմը գրվել է 1933 թ. և ներառված է « Գիրք ճանապարհի » ժողովածուում: Իր բնույթով պոեմը խորհրդածական երկ է: Պոեմի սկզբում պարզ է դառնում, որ Չարենցը իրեն ուղեկից է ընտրում Վերածննդի դարաշրջանի իտալացի բանաստեղծ Դանթեին:Բանաստեղծը և իր ուղեկիցը ձեռք ձեռքի բռնած մտնում են դժոխային մի անտառ, որտեղից լսվում է հառաչ, հեկեկանք, իսկ վերից «գունատ մի մահիկ» մահ ու սարսափ է տարածում իր լույսով: Այդ մահիկը խորհրդանշում է Օսմանյան պետության զինանշանը:
Մարտի 6-12
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ
Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի բովանդակությունը, գաղափարը
Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմը, գաղափար պոեմի մասին, տեսակները
Արտասանել Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի նախերգանքը
Թումանյանի քառյակները, գաղափար քառյակի մասին
Անգիր ասել երկու քառյակ
Մարտի 1-5
Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 170, 171, 172, 173, 174, 175
«Փոխադրում ենք» նախագիծ
Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ
Թումանյանի «Հայրենիքիս հետ» բանաստեղծությունը
Թումանյանի «Փարվանա» բալլադի բովանդակությունը, գաղափարը. գաղափար բալլադի մասին
Թումանյանի «Փարվանա» բալլադը, արտասանել վերջին հատվածը
Комментариев нет:
Отправить комментарий