Մայիսի 22-28
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Դերենիկ Դեմիրճյան «Ավելորդը»
Ինչ տվեց ավագ դպրոցը, արդյոք արդյունավետ էր, որ 9-րդ դասարանները մտան ավագ դպրոցի կազմ, միգուցե պետք չէր այս իրարանցումը կամ շատ էլ պետք էր։
Երկու դեպքում էլ խնդրում եմ խոսքը հիմնավորել:
Ինձ դուրս եկավ ավագ դպրոցում սովորելը: Ավագ դպրոցում ես ինձ զգում էի ավելի հասուն: Այստեղ հաշվի են առնում բոլոր սովորողների կարծիքները: Կարծում եմ, որ այդյունավետ էր, 9-րդ դասարանցիների ավագ դպրոցի կազմ մտնելը, քանի որ 10-րդ դասարանում նրանք իրենց կզգան ավելի հարմար, մնալով նույն դպրոցում:
Մայիսի 1-7
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Անգիր բանաստեղծություններ. Դանիել Վարուժան «Ձոն», «Ցորյանի ծովեր»
Դանիել Վարուժանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը. «Ցորյանի ծովեր» բանաստեղծությունը
Գրիգոր Զոհրապի «Այրին» նովելը
Հարցեր և առաջադրանքներ
Գաղափար նովելի մասին. կարդացածդ գրավոր փոխադրիր և բանավոր ներկայացրու
Նովելը պատմողական պրոզայիկ ժանր, համեմատաբար սեղմ ծավալի արձակ ստեղծագործություն, որն ունի դեպքերի ընթացք (սյուժե) և կերպարներ։ Սրան բնորոշ են սուր, կարճ սյուժեն, պատմողական չեզոք ոճը, անսպասելի արդյունքը։ Երբեմն օգտագործվում է որպես պատմվածքի հոմանիշ կամ համարվում է նրա տարատեսակ։ Ժամանակակից գրականության մեջ նովելը և պատմվածքը հաճախ դժվար է սահմանազատել։
«Սպասում» վերնագրով շարադրություն գրիր
Կարելի է ասել, որ մարդու կյանքի մեծ մասը դա սպասումն է: Մարդիկ սպասում են, և սպասում: Կան մարդիկ, ովքեր սպասում են իրենց մահին, մարդիկ կան, որոնք շատ են սպասում ինչ տոներին: Կան մարդիկ, որոնք շատ են սիրում սպասել, և կան մարդիկ ովքեր չեն սիրում սպասել: Նաև կան մարդիկ ովքեր անհամբեր սպասում են նորությունների: Փոքրիկ երեխաները սպասում են իրենց ծնողներին: Մարդիկ շատ են սպասում, և այդ սպասելով կարելի է ասել, վատնում են իրենց թանկարժեք ժամանակը: Մարդիկ ամբողջ օրերը սպասման մեջ են: Նրանք սպասում են ավտոբուսների, սպասում են խանութի հերթերին, տանը սպասում են իրենց սիրելի ֆիլմի սկիզբը, և այլն: Իմ կարծիքով մարդիկ առանց սպասման չեն կարող:
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Դերենիկ Դեմիրճյան «Ավելորդը»
Ինչ տվեց ավագ դպրոցը, արդյոք արդյունավետ էր, որ 9-րդ դասարանները մտան ավագ դպրոցի կազմ, միգուցե պետք չէր այս իրարանցումը կամ շատ էլ պետք էր։
Երկու դեպքում էլ խնդրում եմ խոսքը հիմնավորել:
Ինձ դուրս եկավ ավագ դպրոցում սովորելը: Ավագ դպրոցում ես ինձ զգում էի ավելի հասուն: Այստեղ հաշվի են առնում բոլոր սովորողների կարծիքները: Կարծում եմ, որ այդյունավետ էր, 9-րդ դասարանցիների ավագ դպրոցի կազմ մտնելը, քանի որ 10-րդ դասարանում նրանք իրենց կզգան ավելի հարմար, մնալով նույն դպրոցում:
Մայիսի 1-7
Փոխադրություն 8-9 դասարաններ
Անգիր բանաստեղծություններ. Դանիել Վարուժան «Ձոն», «Ցորյանի ծովեր»
Դանիել Վարուժանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը. «Ցորյանի ծովեր» բանաստեղծությունը
Գրիգոր Զոհրապի «Այրին» նովելը
Հարցեր և առաջադրանքներ
Գաղափար նովելի մասին. կարդացածդ գրավոր փոխադրիր և բանավոր ներկայացրու
Նովելը պատմողական պրոզայիկ ժանր, համեմատաբար սեղմ ծավալի արձակ ստեղծագործություն, որն ունի դեպքերի ընթացք (սյուժե) և կերպարներ։ Սրան բնորոշ են սուր, կարճ սյուժեն, պատմողական չեզոք ոճը, անսպասելի արդյունքը։ Երբեմն օգտագործվում է որպես պատմվածքի հոմանիշ կամ համարվում է նրա տարատեսակ։ Ժամանակակից գրականության մեջ նովելը և պատմվածքը հաճախ դժվար է սահմանազատել։
«Սպասում» վերնագրով շարադրություն գրիր
Կարելի է ասել, որ մարդու կյանքի մեծ մասը դա սպասումն է: Մարդիկ սպասում են, և սպասում: Կան մարդիկ, ովքեր սպասում են իրենց մահին, մարդիկ կան, որոնք շատ են սպասում ինչ տոներին: Կան մարդիկ, որոնք շատ են սիրում սպասել, և կան մարդիկ ովքեր չեն սիրում սպասել: Նաև կան մարդիկ ովքեր անհամբեր սպասում են նորությունների: Փոքրիկ երեխաները սպասում են իրենց ծնողներին: Մարդիկ շատ են սպասում, և այդ սպասելով կարելի է ասել, վատնում են իրենց թանկարժեք ժամանակը: Մարդիկ ամբողջ օրերը սպասման մեջ են: Նրանք սպասում են ավտոբուսների, սպասում են խանութի հերթերին, տանը սպասում են իրենց սիրելի ֆիլմի սկիզբը, և այլն: Իմ կարծիքով մարդիկ առանց սպասման չեն կարող:
Комментариев нет:
Отправить комментарий